7.1.07

traumele copilariei



profitand de o sambata plina de zapada, am luat arsenalul necesar: combinezon de ski, bocanci, ceva vin fiert..si am purces ca toti pantofarii la poiana...pe langa baia de multime semi basesciana care am tras-o datorita bucurestenilor, ukrainienilor, rusilor cu ceafa lata, fufelor cu tocuri de 10 in zapada de un metru, fuste scurte, aur, vacs...am ajuns la concluzia ca foamea e inamicul temporar si nu multimea...am purces la ceva ingurgitare de carnuri semipreparate aka mici (buni de al'fel la 2j de mii bucata) si apoi la vinul fiert adus de acasa ..fin'ca acolo ori bei ceai ori bei vin, bei ceai.
satui de multimea iritanta la retina am hotarat sa ne miscam fizicul de brasoveni neaosi pe drumul de coborare. de urcat lenea urca cu masina..;)). printre sanii si colace, capace de buda si sacose de nailon pline cu zapada am purces la a ne tavali si tabaci fundul prin zapada in metoda traditionala: snitel de fund la sac. Retetarul: se ia una bucata femeie anormala la cap..se pune pe folie..i se da drumu pe drum pana se opreste benevol sau se infinge in ceva. Viitorul arata sumbru: poze b4 and after

Niciun comentariu: