2.2.07

poke za hamster



de ce sulimania lu' pasha ma intreaba pe mine toata lumea diverse kkturi?
de ex.

&bull daca rulez un pdf cu bkmanager si iese prost...daca il rulez si a doua oara..oare tot prost iese? wtf...incearca si vezi..nu-s vrajitoare sa iti spun in avans
&bull de ce crapa la rulat pdf-urile ei iaca...acu vrei sa stii si cum se face bomba atomica?
&bull care e diferenta intre un pdf si un pdf? doua pdf-uri?
&bull de ce se buseste fundalul in pdf-uri? de ce nu
am alergat vo 3j de ani in urma sa le dau alor tai un condom cand te-au produs


do i look like the fucking magic cristal ball?

asta e numa ce imi aduc aminte..nu cred ca pot sa reproduc tonele de intrebari tampite care imi sunt puse...cre ca ar trebui sa imi fac call center?:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

"am alergat vo 3j de ani in urma sa le dau alor tai un condom cand te-au produs"
COPIRAIT......!!!!!!!!